A Pfanner gyümölcslevei vadonatúj csomagolásba bújtak!

 

A Pfanner cég nem csak prémium minőségű gyümölcsleveiről, de innovatív megoldásairól is híres.  A 2017-es évet a cég egy jelentős újítással indítja: szakít a hagyományos csomagolási típusokkal, és megújítja az eddig forgalomban lévő, nyeregtetős dobozait. Ezzel a lépéssel egyedülálló módon tűnik ki a versenytársai és a piacon található termékfajták közül, hiszen a gyümölcslé piacon egy cégnek sincs combidome csomagolású terméke.

Az első praktikus kartondoboz – A modern, 1 literes, ergonomikus kialakítású kartondoboz csomagolás cseppmentes öntést tesz lehetővé. Ez az első olyan kézre álló kartondoboz, amiből közvetlenül lehet inni – akár egy kulacsból -, hiszen a kupak a doboz tetején található.

Az új dobozt ugyanolyan könnyű használni, mint egy ásványvizes palackot praktikus formájának, stabil tartásának és a kiöntést kényelmessé tévő tulajdonságainak köszönhetően. A termék ugyanakkor a kartoncsomagolással járó előnyöket is magában hordozza, hiszen védi és frissen tartja a benne található prémium gyümölcslevet.  Így ez az újítás nem csak vonzó formát kínál, de környezetbarát összetételt is, hiszen a csomagolás 75%-ban megújuló erőforrásból, fa alapanyagból készül.

A praktikus, 8 db-os gyűjtőkartonos kiszerelésnek köszönhetően a Pfanner gyümölcsleveket könnyedén a polcokra helyezhetjük, vagy leemelhetjük minden további fül vagy fogantyú rászerelése nélkül.

Az új csomagolás a vásárlóktól is rendkívül jó visszajelzéseket kapott:  80%-uk az új dizájnt sokkal innovatívabbnak érzi, 60%-uk pedig a hagyományos csomagoláshoz képest lényegesen praktikusabbnak*.

A visszajelzések is megerősítették a márkát abban, hogy a gyümölcsök szeretete és a tudatos szemlélet ötvözete továbbra is a legjobb irány a piacon.

Az új termékpaletta arca a világbajnok síelő, Christof Innerhofer, aki úgy tartja, a bajnoki teljesítményhez elengedhetetlen a bőséges hidratálás, valamint a vitaminok és rostok bevitele mozgás közben is – így talált egymásra az aranyérmes sportoló és a győztes termék.

*Az adatokat a Pfanner saját, 2016. áprilisában végzett kutatásaiból nyerte.

In-food 2000 Kft - a Pfanner magyar disztribútora